Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Διαχείριση Κρίσης & Εταιρικής Φήμης Crisis & Corporate Reputation Management
Διαχείριση Κρίσης & Εταιρικής Φήμης

«Κάλλιον το προλαμβάνειν ή το θεραπεύειν»
(Καλύτερη η πρόληψη από τη θεραπεία).

Ιπποκράτης, Πατέρας της Ιατρικής

 

Η αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση μιας επικοινωνιακής κρίσης βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην προετοιμασία που έχει προηγηθεί. 

Η αμεσότητα, η  διαφάνεια και η διαρκής ενημέρωση αποτελούν τις βασικές αρχές αντιμετώπισης μιας κρίσης. Επιπλέον, η ύπαρξη διαύλων επικοινωνίας και σταθερών δεσμών με τα κατάλληλα ενδιαφερόμενα μέρη είναι θέματα ζωτικής σημασίας.

Έχοντας εκ των προτέρων σχεδιάσει πιθανά σενάρια αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων, βελτιστοποιούμε την επικοινωνία με όλους τους ενδιαφερόμενους και ελαχιστοποιούμε τον χρόνο, κάτι που μπορεί  να παίξει καθοριστικό ρόλο  στην εξέλιξη της διαχείρισης μιας κρίσης.


Διαχείριση Κρίσης & Εταιρικής Φήμης